diumenge, 24 de febrer del 2013

Proves CTCMC

Hola Amics!!

Com ja us vaig comentar, la setmana passada vaig anar a fer les proves de accés al CTCMC. En el meu cas, eren de control ja que aquest any ja he estat al Centre. Com era d'esperar, es van presentar una quarantena d'aspirants. Intimidava una mica, ja que l'any passat no arribàvem als 20. Va ser un dia molt divertit. Jo ja coneixia tots els membres del Centre i algun dels principals dels aspirants a entrar-hi aquest any, així que vam passar el dia junts xerrant, compartint experiències i corrent. El dia va començar amb una presentació del CTCMC i,  un cop acabada, tots els atletes ens vam anar a canviar i vam començar les proves. Consistien en un minut de multi-salts laterals, un esprint de 200 m i una cronoescalada de 300 metres de desnivell positiu.
A l'hora de dinar cadascú va anar pel seu compte ja que no hi havia un restaurant que ens pogués agafar a tots i donar-nos dinar en una hora. Així que vam anar a dinar en Jan, la Maria, els meus pares i jo en un restaurant, i a les 3 ens vam plantar altre cop al poliesportiu de Ripoll. Allà d'un en un va anar entrant tothom a una saleta on es feien les entrevistes personals amb els tècnics de la FEEC -Arnau Anguera, Kiku Soler i Fernando Rosa. Jo vaig ser dels últims a entrar, i em vaig emportar una sorpresa quan em van fer entrar amb en Sergi, el meu amic i membre també del CTCMC. Allà dins ens van explicar una mica com seria la temporada i els vam haver d'explicar els entrenaments que anàvem fent... Va ser un dia molt divertit i vaig sortir molt content. Ara estic a l'espera de la llista d'integrants del CTCMC que sortirà de aquí poc a la pàgina de la FEEC.

Animo a tots els joves que es prepari be aquest any, es facin veure per les curses i que l'any que ve es presentin a les proves!! Ser membre del CTCMC ha estat per mi una experiècia molt gratificant!

1 comentari:

  1. Hola, em dic Arnau, tinc 14 anys i sóc de Sabadell, des de fa uns anys que he començat a còrrer. Des de fa aproximadament uns 10 mesos vaig decidir-me a començar a competir, ja que corria pel meu compte. Degut a que visc a Sabadell i no puc còrrer per muntanya durant la setmana, que és el que més m'agrada, vaig decidir començar a fer cross (a part, no trobava cap club on pogués entrenar per muntanya). Al principi tot bé però al cap de les setmanes vaig veure que no m' acabava de convèncer i que no feia desnivell. Abans de començar ja havia vist això del Centre de Tecnificació però creia que no tenia suficient nivell. Donades les condicions a hores d' ara segueixo fent cross i fent sortides al cap de setmana per muntanya, i segueixo tenint al cap el tema de competir per muntanya. M'agradaria presentar-me a les proves de l' any que be del CTCMC i provar sort, però tinc el dubte si assoliré el nivell demanat. Que em recomaneu?

    ResponElimina