divendres, 12 d’octubre del 2012

Torno a començar!!!!

Hola amics!
No se si us vaig comentar que a la cursa solidària pels focs de l'Empordà vaig acabar la cursa amb unes molèsties a l'abductor. Desprès de dues setmanes de repòs vaig anar a la Cronoescalada del Caro, on vaig haver d'acabar caminant però amb la tercera posició del campionat de curses Verticals a la butxaca. Després d'aquella cursa, vaig parlar amb el tècnic del CTCMC, l'Arnau Anguera, i em va sol·licitar una visita amb el Dr. Brotons. Per mala sort tenia una tendinitis al tendó de l'abductor esquerra. Això sí, després de 10 seccions de fisio ja torno a estar bé i aquesta setmana que bé començaré a entrenar. Espero estar bé per les pròximes curses. Estar uns 2 mesos sense córrer se m'ha fet molt dur. Sort que ja s'ha acabat!!!!
Biel

Explicant les característiques de la cursa dels volcans als meus amics, que al contrari que jo, podien corre

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada