dilluns, 1 d’octubre del 2012

IV Volta pels Volcans d'Olot

El passat diumenge, 23 de Setembre, a Olot, es va celebrar la 4a Cursa dels Volcans d'Olot. Una cursa molt ràpida i força plana.
La cursa transcorria pels 4 volcans més emblemàtic d'Olot, una cursa de 12 km i uns 600 metres de desnivell positiu. Vam sortir des del recinte firal i ens varem dirigir cap al "Triai", una zona on es va començar a estirar el grup. D'allà vam pujar el Bisaroques, vam baixar en direcció el riu Fluvià i el vam vorejar fins agafar un petit sender que ens tornava a fer pujar cap al volcà Garrinada, el problema d'aquestes curses curtes és que el desnivell està molt concentrat i aquesta pujada va ser molt dura. Baixada directa cap a l'institut Montsacopa i entre horts i barraques vam arribar fins a dalt de Sant Francesc, en una pujada molt calorosa. Llavors vam prendre el camí cap a Montolivet, a la que se'm va fer molt llarga... ja per iniciar la última pujada de la carrera, d'allà vam baixar cap a la muntanya pelada i cap a l'arribada amb una baixada força tècnica.

Al final de la cursa vaig tenir bones sensacions i vaig poder trobar-me amb amics de curses.