dijous, 17 d’octubre del 2013

Espai Kilian Martinet

Hola amics,

Ara deu fer dues setmanes, en Galdric i jo vam participar a la cursa nocturna de Martinet. En Dani havia de venir, però per falta d'entrenament s'ho va replantejar. Des de la Burriac Atac m'havia quedat amb més ganes de córrer de nit, i quan vaig saber que es feia aquesta, no vaig dubtar ni un moment en apuntar-mi.
Les curses nocturnes ja tenen un encant especial, i aquesta, la veritat es que em va agradar molt. Va ser una cursa molt ràpida, els trams plans en pista van ser abundants, però després d'un pas encantat per unes obres, va venir una pujada, dura, llarga i molt bonica.



La baixada, ho he de dir, va ser la mes espectacular que ha fet mai, molt ràpida, amb "peraltes" als revolts... Finalment en Galdric va quedar entre els vint primers i jo segon!





Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada