dissabte, 8 de desembre del 2012

Half Trail de Colera

El diumenge 2 de desembre vaig disputar la 2a edició de la Half Trail de Colera: una mitja marató de muntanya amb 2068 metres de desnivell acumulat a cavall entre Catalunya i França, amb inici i arribada al municipi costaner de Colera. Aquesta cursa tenia un valor afegit: era solidària. Part de la recaptació de la prova es va destinar a l'ONG "Children of Africa".
Va començar amb unes baixes temperatures i un fort vent. Els primers 8 km eren de pujada i vaig tenir bones sensacions. Estava situat entre els 10 primers. A partir del 5è kilòmetre les condicions meteorològiques van empitjorar, a causa d'unes fortes ràfegues de vent d'entre 60 i 70 km/h que impedien córrer amb facilitat. En el kilòmetre 9 va començar un pla, que ens porta al principi de la baixada. Aquesta era molt tècnica, i vaig caure alguna vegada, a conseqüència d'això vaig afluixar el ritme. A partir del 16è kilòmetre, la baixada es convertí en una pista plana que em va portar fins a Colera de nou.

Les sensacions van ser bones, sobretot a la pujada i amb molèsties a les planes dels peus els darrers kilòmetres, a causa del llarg quilometratge de la prova. Al final vaig quedar 14t de la general i 1r de la categoria sub-20. El paisatge a les cotes altes del recorregut eren impressionants, aquest estava molt ben marcat i l'organització perfecte.

Us recomano que participeu a la pròxima edició.

Arnau Àlvarez

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada