dissabte, 18 de febrer del 2012

Cursa de muntanya de l’Albera-Espolla

El passat diumenge 12 es va celebrar una cursa de muntanya a Espolla. Part dels integrants de la secció hi vam participar. Si una cosa vaig aprendre aquest dia és que encara que faci un fred de mil dimonis, mai s’ha d’anar molt abrigat. Ja se sap, a l’Alt Empordà, al voltant dels 0 graus i amb tramuntana, la sensació mentre intentàvem escalfar era gèlida i, per por de patir de fred, em vaig posar malles llargues i tres peces de roba. Al principi de la cursa vaig anar bé. A la part on tocava la tramuntana no vaig patir fred, però en els llocs arrecerats, cap a la meitat dels 15 km de recorregut, les cames em van començar a suar fins al punt que les malles se m’enganxaven produint-me una sensació desagradable. La roba em va començar a sobrar i no vaig poder fer una carrera a bon ritme. Lliçó: Sempre és millor passar una mica de fred, que és suportable, que passar calor. Això sí, tots els corredors de la secció coincidim en que el paisatge era esplèndid, entre pinedes i vinyes, amb un cel nítid i algunes pinzellades de neu al cim de les Alberes. Us animem a participar a totes les curses que pugueu; al cap i a la fi, és una forma senzilla de gaudir del paisatge i passar-s’ho d’allò més bé.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada