dimarts, 2 de juliol del 2013

Concentració CTCMC a Berga

Hola Amics,

Ara sí que sí, s'han acabat les classes i ens podem dedicar al 100% a córrer, gaudir de la muntanya i escriure al blog!


El passat cap de setmana, els membres del CTCMC ens vam trobar a Berga per fer una concentració. Vam arribar allà a les 11, ja que amb la furgoneta, vam anar fent un recorregut des de Vic passant pels punts més propers a casa els membres del CTCMC, per tal que tothom hagués de fer el minim recorregut possible. A Berga ens vam instalar al Berga Resort, un càmping molt gran, amb zones spa, grans piscines, padel, gimnàs, i tantes altres instalacions. Nosaltres vam passar el cap de setmana als Bungalows.

Un cop instalats ens vam posar les bambes i ens vam dirigir cap al Monestir de Queralt. Durant la pujada férem unes sèries, i un cop a dalt, deshidratats, morts de calor i molt i molt cansats, vam baixar altre cop fins a Berga.
Els àpats van ser d'allò més divertits. Ens demanàvem menjar per emportar, al càmping mateix, i paràvem la taula davant el bungalow, a l'ombra. Allà vam passar molt bons moments. Vam dinar i ens vam estirar a la gespa de la piscina on, entre dos arbres, vam montar un slackline.
A la tarda, abans de sortir a córrer, vam fer una sessió de "propio" al gimnàs del Càmping Berga Resort. Després de córrer vam continuar les sessions lúdiques d'slackline davant els bungalows. Després de l'entrenament de la tarda, ens va visitar la Mireia Miró. Vam sopar junts i, a la nit, abans d'anar a dormir, la Mireia ens va fer una petita demostració amb l'slackline!
El diumenge, ben d'hora al matí, ens vam encaminar cap a Callús, on es celebrava un cros de 10km, amb uns 200 metres de desnivell. Aquest cros havia de servir per preparar el campionat d'espanya del dia 30 de juny!
La cursa va ser molt ràpida. Es va sortir a "fondu". Des del primer km els membres del CTCMC vam encapçalar la prova i, despres dels 10km, la cosa no va canviar. Finalment, els podis sub-23 i General van ser nostres. Jo em vaig sentir perfecte durant tota la pujada i a les baixades, les cames em van fer figa. Tot i això, no em vaig distanciar dels meus companys, i vam arribar tots en un interval de 3min.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada