diumenge, 3 de febrer del 2013

Cursa Mont-Rodon

Hola amics!!

Avui en Galdric i jo hem participat a la cursa de Mont-Rodon, una cursa de muntanya que es celebrava a Matadepera. Ha estat una experiència única per a mi, ja que mai havia corregut amb tanta gent, hi havia 500 participants. Allà ens hem trobat amb en Jan i en David, hi em estat escalfant i xerrant minuts abans de la sortida. S'ha sortit molt fort, durant els primers 2km hem encapçalat la cursa en Jan i jo, però llavors m'he quedat uns 50 metres enrere, i hem arribat al primer cim amb uns segons de diferència. Les baixades éren molt pronunciades i amb pista, terreny en el qual no m'acabo de sentir del tot bé, però tot hi així he seguit apretant. Finalment, desprès de patir bastant en els últims 2km he arribat junt amb en David, 11a i 12a posició. En Jan, que ens ha demostrat que està a TOPE, ha arribat en segona posició uns 5 minuts davant nostre. La cursa és molt bonica, passa pels voltants de la Mola i els paisatges són espectaculars. Aquest any el recorregut tenia uns canvis respecte el de anys anteriors, i m'ha agradat molt, sobretot perquè ha augmentat el desnivell i els trams tècnics, que n'hi havien molts.

En Galdric no ha pogut fer la cursa que esperava, ja que l'altre dia va caure i es va fer mal al genoll i avui se n'ha vist resentit. Per a mi ha estat una jornada d'allò més perfecte, ja que ha estat una de les curses on m'he sentit més bé de les últimes que he fet i alhora he gaudit d'aquest gran esdeveniment. Sincerament, jo em pensava que Matadepera era un poble relativament petit, però ja només arribar-hi amb el cotxe i  veure carrers per tots costats i plens dels cotxes dels participants de la prova m'ho han acabat de treure del cap. Animo a tothom que li agradin les grans festes de l'esport i no li faci res fer una bona estona de cotxe, que l'any que ve s'encamini cap a Matadepera.

Quan surtin les fotos que ha fet l'organització, ja les penjaré; de moment, algunes de la sortida.

Fins aviat!!!



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada