dijous, 27 de desembre del 2012

Cursa de Na'Dalt

Hola Amics,

Aquest dimecres es va disputar la Cursa de Na'Dalt, una cursa molt bonica que comença al poble de Sant Pere de Torellò i acaba al santuari de Bellmunt. Són 3,9km amb un desnivell de 600, la qual cosa fa que sigui tota la cursa amb un desnivell important. Aixó sí, no és una vertical com qualsevol de les altres que he fet, la pujada és corrible i de tant en tant apareixen petites baixadetes, on pots resiprar una mica, però acabat aquest tram de baixadetes i pujades, apareix una zona molt espectacular. Una zona plena de parets amb molt i molt de pendent, es podria dir que casi són verticals, et pots ajudar de cordes... però impacta molt perquè vens corrents i se't planta al damunt una paret que al princpi dius: Aixó no ho puc pujar. Però quan hi ets és divertit i tot. També vaig trobar molt espectacular una zona on hi havien pedres immenses com si es tractés d'una tartera però de pedres realment grans. La cursa transcorria per aquella zona ben be uns 100 metres, uns metres que se'm van fer complicats però entretinguts.
En aqesta cursa, també ho he de dir, vaig aprendre que si no s'està al 100% millor no córrer. Ja feia una setmana que arrosegava un refredat d'aquests que et deixen els pulmons plens de mucositats i t'impedeixen respirar. Vaig ser optimista i em vaig pensar que se'm passaria als 5 minuts de córrer, i que podria fer-ho igual que ho faria sense estar constipat, però no va ser així. Al final no vaig aconseguir ni el resultat ni el temps que buscava però si la lliçó que és millor: no correr si no s'està bé, ja que després encara pots empitjorar. Aixó sí, és una cursa de les que s'han de apuntar a l'agenda, ja que la vaig trobar divertidíssima, molt entratinguda i amb un paisatge espectauclar. Ahir vam tenir una mica de mala sort ja que hi havia un pel de boira però des de dalt es podia veure l'imponent Pedraforca i una visió espectacular de tota la plana de Vic.

Ara a recuperar-me i a veure si estic a punt per la de les Planes d'Hostoles, una cursa que m'agrada molt!!!

Fins Aviat

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada