dimecres, 22 de febrer del 2012

Cursa i marató hivernal de Campdevànol

Diumenge dia 19 de febrer, junt amb altres companys d’Olot i la Garrotxa, vàremparticipar a la 1ª “Cursa i marató hivernal de Campdevànol”.A la marató van acabar 111 participants.A la Cursa de 15 km, amb desnivell acumulatde 2.517 mvàrem acabar 115 participants, a mi em va tocar ser el 91 amb un temps de 2h18‘ crec que no està malament ja que esperaba fer-la amb dues i mitja o tres(hi havia temps fins a 4 hores).
A la sortida uns 5 a6 km depujada seguits, per entrar en calor, i després doncs narinant ara corro, arabaixo, ara tornar a pujar i fins els 2 o 3 darrers km de baixada a tot drap.
Va fer un bon dia per còrrer, més aviat un xic tapadot amb algun intent desortir el sol. La màxima alçada del recorregut va ser de 1.300 m de fet no vaig passarfred, només a la cara i encara en alguna raconada (no sé a quan estavem peròabans de sortir a Campdevànol crec que a: -3º). Em va agradar elrecorregut força variat, i comtota la setmana per aquestes contrades, glaç als rierols o torrenteres.
El recorregut de la Marató,que no vaig fer, però si que el vaig anar a tastar uns trams el dimartsanterior per veure que tal i ensenyar-la a algun dels companys que la volien fer... va resultar una volta fantàstica amb un xicde boira i alguna volva de neu .
Joan Blanch

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada